SEO copywriting – praca marzeń

Jeżeli czujesz, że posiadasz „smykałkę” do pisania, lubisz czytać, a także tworzyć własne teksty, warto powiązać z tym swoją pracę. Możliwości jest wiele – praca w redakcji, pisanie artykułów naukowych a może…napisanie własnej, bestsellerowej książki książki? Jeżeli jednak dodatkowo cenisz sobie pewny zarobek, możliwość pracy zdalnej, pracę w wybranych przez siebie godzinach oraz pracę na „akord”, a nie na godziny, polecamy copywriting!
To, co jest istotne w tego rodzaju pracy, to możliwość dostosowania tematyki tekstów do własnych zainteresowań oraz kompetencji. Dzięki temu masz szansę nie tylko pozycjonowanie wrocław wykazać się wiedzą i zdolnościami pisarskimi, ale również wiedzę tą poszerzać poprzez pisanie różnorodnych tekstów. Przykładami takich dziedzin są: sport, kultura, edukacja, kulinaria, biznes itd.
Jak zacząć? Istnieje wiele stron, które podsyłają gotowe zlecenia. To, co należy do Ciebie, to przygotować zaplecze teoretyczne i napisać klarowny, a zarazem ciekawy tekst. Po zaakceptowaniu go przez portal oraz zleceniodawcę, za każdy z nich otrzymujesz zapłatę.
Kolejnym plusem takiej działalności jest to, że nawet nie mając doświadczenia możesz zacząć najmniej wymagających zleceń, a z czasem, doskonaląc się, pisać teksty specjalistyczne. Jeżeli więc szukasz swojej pierwszej pracy, copywriting jest również dla Ciebie!
Pisząc różnego rodzaju teksty warto wiedzieć, w jakich celach są one wykorzystywane. Terminem, który powinieneś zapamiętać już teraz i który będzie Ci regularnie towarzyszył podczas pracy jako copywriter, jest pozycjonowanie. Co to takiego? Pozycjonowanie to wszelkie działania mające na celu zwiększenie widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania. Jak to wygląda w praktyce copywritera? Firmy chcące zwiększyć swoją popularność zlecają napisanie tekstu zawierającego konkretne słowa klucze. Dzięki temu internauta wpisując właśnie te słowa do wyszukiwarki, ma większą szansę znaleźć firmę naszego zleceniodawcy, ponieważ trafia ona „na górę” wyników wyszukiwania. Pamiętaj jednak, że nie wolno Ci pisać steku bzdur, byleby zawierał wyszczególnione przez zleceniodawcę słowa! Tekst musi być zgodny ze standardami SEO, czyli musi przyciągać czytelnika, musi być zoptymalizowany dla wyszukiwarki oraz musi sensownie odnosić się do słów – kluczy.
Jeżeli powyższy opis Cię zachęcił i czujesz, że sprostasz tym zadaniom (wierzymy w to), zacznij już dziś!